Gravid & mor till 2 änglar i himlen

Alla inlägg den 26 januari 2014

Av Sandra - 26 januari 2014 16:23

Då har denna helg börjat gå mot sitt slut, på fredan var det "Melwin/Sandra-dag" då han är ledig från 6års på fredagar. Vi spelade massa sällskapsspel och mös på. Sedan storstädade jag hela huset, klippte hundens klor och borsta henne. Sen då gubben kom hem hämta vi varsin pizza och kollade Bamse. På kvällen kolla vi fångarna på fortet :)

Lördag, for vi på stan (jag, gubben och melwin) gubben hitta sig en jacka, sen satt vi på gallerian och jyra lite med Bokko. Sen åkte vi till Anton och drack kaffe och spela lite wii. Efter de var de dags för lunch som Sibylla fick stå för och direkt efter det hade vi "familjebowling". Var riktigt trevligt att bowla vi 3, jag och magen fick in en strike iaf ;) På eftermiddan gjorde jag klart ett armband jag börja knyta åt gubben på torsdagen. Resten av kvällen mös vi på hemma med chips/dip/läsk och film innan dagen tog slut :)

Idag har jag mest legat och vilat, inte känt mig i form, trött och snuvig. Nu mår jag dock bättre efter en vila. Anton och Simon har vart förbi på en kaffe. Sedan intogs middan som blev plättar! Var på melwins beställning, jag har nyss hängt lite tvätt och gubben har åkt iväg för att spela fotbollsmatch. Jag slappar i soffan och Melwin spelar tvspel med sin farbror Alle.

Imorgon går jag in i v.36 (har idag 35dgar till BF)! Så nu börjar de bli nära på RIKTIGT! På tisdag ska jag träffa min läkare om min sjukskrivning och sen shoppa lite på apoteket inför bebis ankomst (nässug, olja, bröstsalva, termometer mm) Ska försöka ta oss till happis under veckan också så man får nån matta till barnkammaren, sänghimmel, lampa, förvaringslådor mm :) Behöver handla en säck hundmat och lite hushållsartiklar också.

Det var vad jag hade att berätta!Hejs svejs!

Presentation


23år och har ett änglabarn i himlen som bara fick vara 2dagar i denna värld, och ett som gick bort i magen, Saknaden är obeskrivlig efter er! Kommer skriva av mig här på bloggen om att resa sig igen, gå vidare och kämpa med ett hjärta fullt av sorg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna! :)


Ovido - Quiz & Flashcards