Gravid & mor till 2 änglar i himlen

Alla inlägg under november 2013

Av Sandra - 25 november 2013 19:58

Nej, tiden går i rask takt! Jag har inte bloggat på länge nu, inte haft motivationen att göra det. Men tänkte uppdatera lite kortfattat om vad som skett!

Jag har blivit sjukskriven en månad till att börja med, mest pga psykiska problem.. Tyvärr har jag fått tillbaka min depression, var för tidigt för mig att avsluta min behandling då jag blev gravid. Så nu är jag åter på behandling, det är viktigt nu att jag mår bra så bebis också mår bra. Många tankar om hur de skulle vara/hade kunnat vara och hur de kan gå spökar i mitt huvud, kan inte riktigt ännu ta förgivet mitt barns liv men jag är glad för varje dag h*n lever och vi kommer närmare och närmare ett liv tillsammans.
Önskar jag bara kunde släppa all oro och alla tankar kag har ju gått så långt nu.. Men de har jag ju gjort förr också. Det var efter all helgona då vi tände på gossens grav jag "vakna till", att han kommer inte vara med oss och få bli storebror och då kom även oron för hur detta kommer gå. Går inte en enda dag utan att mina tankar går till Milton.

Så jag är nu hemma hela dagar och försöker fokusera i nuet och att allt är bra just nu och försöker njuta utav det! Kroppsligt mår jag rätt bra nu, foglossningen är inte lika ofta eller ond nu när jag mest tar det lugnt magen växer som den ska och jag har hunnit gå upp hela 16Kg det är MER än ja gjorde på hela graviditeten med Milton fått mkt bröst, rumpa och lår.. Längtar nu även till man får julpynta och få juldoft i hemmet! Men har inte så mycket.. En gran och några julstakar.. Vill ha mer textiler till julen. Nåja de hinner man med.

Annars så har jag gått in i vecka 27 nu och jag kan både känna och även SE då bebis sparkar och boxas därinne! Var på hjärtljud i torsdags och det lät kanonfint.. Kommer göra hjärtljud nu varannan vecka och lämna lite mer prover, allt för att säkerställa att allt är bra!

Ena katten (Nala) är på tjocken hon med.. Hon vill inte gå ut, sover HELA dagar, rund som en tunna och orkar knappt gå..

Önskar man hade mer vänner att umgås med om dagarna då man är så ensam då gubben jobbar.. Men har ju som aldrig umgåtts med folk på min fritid härikring kalix..

Nåja har inte mer att skriva! Är så tacksam över den man jag får dela mitt liv med, du är världens bästa <3

Ha de bäst alla läsare!

Presentation


23år och har ett änglabarn i himlen som bara fick vara 2dagar i denna värld, och ett som gick bort i magen, Saknaden är obeskrivlig efter er! Kommer skriva av mig här på bloggen om att resa sig igen, gå vidare och kämpa med ett hjärta fullt av sorg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna! :)


Ovido - Quiz & Flashcards