Gravid & mor till 2 änglar i himlen

Alla inlägg den 16 januari 2014

Av Sandra - 16 januari 2014 19:23

...Then words can say!

Igår dammsög och dammtorka ja hela hemmet och borsta hunden. Sen gjorde ja potatismos, egen gräddsås och köttbullar till gubben kom hem.. Sen då gubben kom från träning massera, klia o smorde ja hans rygg, gjorde kvällsmackor åt oss och låg och kolla tecknat i sängen tills vi somna. Älskar min gubbe så otroligt mycket, o så mycket vi gått igenom!
Snart har de gått 2år, 2hela år sedan gossen föddes och lämnade oss! Inte en enda dag har passerat utan att man tänkt på honom eller tittat på bilderna av han. Det är även snart 1år sedan jag gjorde min tatuering ja fick av gubben i julklapp (gjorde den på gossens 1årsdag) så den är extra speciell, då de är hans handavtryck, vid hjärtat på den dag han skulle ha blivit 1år. Tatueringen är det käraste jag har och som jag alltid kommer bära med mig <3 brukar lägga min hand över och blunda och tänka tillbaka på när hans lilla hand klöste på mig då han ammades <3 Åh nu börja jag gråta.. Usch va jag saknar dig FÖREVIGT!

Jag har BF om 45dagar, önskar så att du var här då du blir storebror, men jag är rätt säker på att du kommer finnas med oss och vaka över din lillasyster/bror. Som förövrigt just nu har hicka i min mage, vibrerar i jämna takter.

Imorgon fyller min pappa år! Världens bästa far <3

Jag ligger i sängen och ska strax hoppa i duschen! Gubben är o tittar på en innebandymatch. Innan han for åt vi chili con carne och sen satte vi oss i sängen o mös till Micke & Molle. Efter filmen klippte ja han så for han sen :)

Nåja det var vad jag hade "på hjärtat"

Presentation


23år och har ett änglabarn i himlen som bara fick vara 2dagar i denna värld, och ett som gick bort i magen, Saknaden är obeskrivlig efter er! Kommer skriva av mig här på bloggen om att resa sig igen, gå vidare och kämpa med ett hjärta fullt av sorg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna! :)


Ovido - Quiz & Flashcards