Gravid & mor till 2 änglar i himlen

Alla inlägg den 20 januari 2014

Av Sandra - 20 januari 2014 09:58

Ligger kvar i sängen och vrider på mig.. Vill sova nån timma till, sover så "ytligt" på nätterna o har svårt att somna :/ Men känner att ju längre ja ligger här, desto hungrigare blir jag! Så bara kliva upp o äta havregröt med lingonsylt!

Igår fynda svärmor åt mig! 2st amningsbh:ar, ord.pris 390:- samt 380:- för 50:-/styck! :D Äntligen nått bekvämt! Mina "vanliga" stryper mig, stoppar blodtillförseln och trycker så man känner sig inlåst typ.. Får panik då man försöker ta av en bh o så sitter den så hårt att man bara vill klippa lös den!
Har vägt mig hos pappa då ja fira han i fredags, vi åt tårta, kakor och butterkak, fick även mysbusa med mina syskonbarn <3 Nå jag hade hittills gått upp 23KG!! 10kg mer än på hela graviditeten med Milton! Och ja har ännu 5v. kvar.. Inte konstigt de värker, trycker, man flåsar för minsta lilla mm.. Känner mig som en flodhäst typ :/
Nåja snart är de över och jag får hålla vår bebis i armarna istället för i magen.

Idag gick ja in i v.35 Och har 41dagar till BF! Imorgon ska ja lämna prover och sen träffa BM och lyssna på lillhjärtat! :)

Nå nu ska ja upp o äta! Ha de!
Här kommer ett textuttdrag från mammasidan.se som handlar om just v.35 och de stämmer såå bra!

Presentation


23år och har ett änglabarn i himlen som bara fick vara 2dagar i denna värld, och ett som gick bort i magen, Saknaden är obeskrivlig efter er! Kommer skriva av mig här på bloggen om att resa sig igen, gå vidare och kämpa med ett hjärta fullt av sorg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna! :)


Ovido - Quiz & Flashcards