Gravid & mor till 2 änglar i himlen

Direktlänk till inlägg 9 juni 2014

Kärleken

Av Sandra - 9 juni 2014 21:53

Till min dotter är helt obeskrlivlig, hon är det bästa som finns! Och Tommy såklart, min blivande make! ;)

Jag har haft en toppenhelg med mina fina och svärisarna i skärgården, med sol, båt, fiske, grillat och mys.

Jag kollar brevlådan varje dag i hopp om att ringarna ska ha kommit! Är så nervös på om ringen passar! Ändrade storleken just innan den skickades i produktion.. Nu e ja klyven hur ja skall göra på bröllopet/festen. Vill inte lämna bort min lilla tjej över natten bara för att ja ska få festa de är lite emot mina principer för hur ja vill va som mamma. Hon är då 4,5månader o får gröt då säkert men ja e inte redo att lämna bort henne. Är rädd att hon ska känna sig bortlämnad :/ då hon inte kan tala om att hon vill va hos sin mamma.. Så lutar mot att bruden lämnar festen först.. Men är ju trots allt mitt bröllop som ja bör fira. Men ja är emot att festa o lämna bort sitt barn för den saken de känns själviskt. Speciellt då hon är så liten än.. Men får se hur man gör då.

Nåja nu ska jag se på tv. Slänger upp en text jag skrivit :)


Jag älskar ditt långa, mörka hår och dina söta små tår. Jag älskar dina blåa ögon och dina små öron. Jag älskar dina små händer och att få hjälpa dig då det kliar i dina tänder. Jag älskar dina gulliga läten och få bära dig, få vara ditt trygga säte. Jag älskar att få vagga dig och badda dig. Jag älskar att amma dig och mest av allt älskar jag att få vara just din mamma.

 
 
Ingen bild

Amanda

10 juni 2014 09:31

Varför snusar du medan du ammar? Vet du hur de skadar ditt barn ?
Kram

Sandra

5 mars 2015 00:08

Vem har påstått det? Jag slutade samma dag som jag plussade. Sen har jag snusat de gånger hon fått MAT dvs gröt, smakisar o nu bara vanlig mat. Så nej inte snusat o ammat samtidigt. Skada mitt barn? Har redan förlorat två så skulle aldrig skada min dotter då jag vet att det är skadligt. Men det snus kan göraär försömra blodcirkulationen och ge sämre sömn om man snusar vid amning och kan orsaka psd vid spädbarnstiden. Vilket jag aldrig skulle riskera att drabbas av igen. Men tack för att du vem du nu är bryr dig ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 27 maj 2014 19:54

Har helt glömt bort min blogg nästan.. Finns inte mycket tid för att blogga då man har fullt upp för det mesta.. Kimberly växer så det knakar och utvecklas för fullt. Hon är en glad "jollerbaby" som nu är 3månader! Förra tisdsgen fick hon vaccine...

Av Sandra - 19 mars 2014 21:40

Imorgon blir vår Kimby en månad! Så himla fort tiden går! Och hon växer så det knakar, dock ännu under 4kg 3950 gram igår på vägningen och nu har hon passerat 50cm! Hon var 52cm igår.. Så hon har vuxit 4cm i längd (1cm/v i snitt då) Vi var ju på ...

Av Sandra - 14 mars 2014 10:35

Eller kan de vara så att naglarna är hårdare och växer fortare nu då jag ammar? Har klippt ner dom helt och hållet 4ggr nu på 3veckor! Är dags nu igen.. Och de låter stenhårda då jag knipsar dom! Jag som alltid försökt spara och klipper aldrig naglar...

Av Sandra - 8 mars 2014 21:01

Det känns så ofattbart allt! Jag har nu mitt efterlängtade barn här i min famn! Vilken resa det varit att ta sig hit.. 2bebisar har vi bakom oss, jag kan titta på henne och tänka på Milton rätt ofta, hennes storebror och se likheter och det känns ofa...

Av Sandra - 5 mars 2014 19:19

..Har guld i mun.. Haha, nåja tänkte skriva ett litet inlägg idag iaf. Vi har haft besök här idag av kimberlys faster med sambo, styvfarmor och lill farbror. Hennes farbror stanna här och ska sova över, han är bara 1år äldre än Melwin (7år) så de h...

Presentation


23år och har ett änglabarn i himlen som bara fick vara 2dagar i denna värld, och ett som gick bort i magen, Saknaden är obeskrivlig efter er! Kommer skriva av mig här på bloggen om att resa sig igen, gå vidare och kämpa med ett hjärta fullt av sorg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna! :)


Ovido - Quiz & Flashcards