Gravid & mor till 2 änglar i himlen

Alla inlägg den 15 januari 2014

Av Sandra - 15 januari 2014 13:17

Började dammsuga nu efter att ha dammtorkat överallt, har tagit en dans i barnkammaren, tvättstugan, stortoan, hallen och matsalen med snabeldraken.. Bara köket, vårt sovrum, melwins rum, trappen, vardagsrummet, extra sovrummet och lilltoan kvar då.. Pjuuh, o så som jag är måste soffan o alla kuddar också sugas.. Har nu bara en "saftpaus". Innan jag startade draken var jag tvungen att borsta hunden, som nu börjat med sin häääärliga pälsfällning (hatar det)!!

Nåja man får ju tiden att gå i väntan på sin kärlek!
BTW Jag älskar vårt hem!

Av Sandra - 15 januari 2014 10:42

Fy fan vad de är tungt nu i graviditeten! Kan ju inte ens andas! Torrare än en öken i näsa och svalg, får andas me öppen mun, vilket gör mig andfådd och får smörja läpparna hela tiden och blir torr i halsen.. Får sura uppstötningar och halsbränna.. Petar jag i näsan eller snyter min torra snok kommer de näsblod.. Då jag kissar känns de som att bebis ramlar ner några cm. Säger kluck så blir de ett tryck då blåsan tömts (hade glömt den känslan, hade ju samma med Milton) känns som att huvudet ramlar "tillrätta". Nåväl inatt har jag vart på toa 5ggr tror jag mellan 00-06. Sen klev man upp då gubben for och jobba. Har käkat frukost och legat och kollat Happy feet 2 i soffan. Nej nu måste jag blöta strupen igen (torr) och jag får huvudvärk av att inte kunna andas "normalt" :/

Nåja nu är de "bara" 46dagar kvar +/- 14dagar! <3

Presentation


23år och har ett änglabarn i himlen som bara fick vara 2dagar i denna värld, och ett som gick bort i magen, Saknaden är obeskrivlig efter er! Kommer skriva av mig här på bloggen om att resa sig igen, gå vidare och kämpa med ett hjärta fullt av sorg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna! :)


Ovido - Quiz & Flashcards