Gravid & mor till 2 änglar i himlen

Alla inlägg under maj 2014

Av Sandra - 27 maj 2014 19:54

Har helt glömt bort min blogg nästan.. Finns inte mycket tid för att blogga då man har fullt upp för det mesta..

Kimberly växer så det knakar och utvecklas för fullt. Hon är en glad "jollerbaby" som nu är 3månader! Förra tisdsgen fick hon vaccinet och det gjorde ajaj! Tommy fick hålla henne i famnen då hon fick sprutorna. Hon grät i typ 5min sen var de inte mer med det.. Någon feber fick hon inte och hon var glad hela dagen. Så inga biverkningar som tur är! Hon var 60cm och 6,4kg. Dubbel födelsevikt och 13cm på 3mån! Nå märks att hon mår bra iaf.. Hon har även skrattat.. Ler o jollrar har hon ju gjort länge! Men skrattet är underbart! <3

Jag har haft min tredje morsdag men
min första med ett barn i famnen.. Denna morsdag kände jag mig lyckligt lottad. Vaknade upp nära min tös av att bonussonen och sambon kom med tårta på sängen där de stod "Till mor" Så glad ja blev! Senare under dagen hade pojken o sambon fiskat o då hade pojken plockar smörblommor åt mig! :D Sambon bjöd även på pizza till lunch och skrovmål till middag så jag slapp laga mat på hela dagen. Men jag saknade min gosse, min ängel! Han tänker jag på varenda dag, de kommer jag alltid att göra! Bara för att ja nu har en dotter så tar de ju inte bort saknaden av honom, den kommer jag alltid ha. Men hon är självklart solen i mitt liv!

Kimberly har nu börjat stoppa allt i mun och dregglar. De började vid 9veckors ålder.. Hon ler och jollrar nöjt då hon får tugga på mitt finger så tror att de kliar i mun (tänder?)
Amningen går galant! Är så himla mysigt och smidigt att amma, Jag älskar det!

Vad mer..

Joo jag och gubben ska gifta oss i sommar! En dag då han jobbade sa han att han har en överraskning.. Jag trodde de va nå godis ja gillar eller nå sånt.. Så kommer han hem o säger att han bokat kyrka och lokal för bröllop i juli! Hur lycklig blev inte jag då!? Så då fixa man hindersprövningen, inbjudningar, kolla ringar, klänning mm. Nu e dom sakerna klara iaf ;D

Vi har bjudit de närmsta, vänner o släkt som man står nära. Blir ändå inte så litet bröllop. Idag beställdes ringarna, är så lycklig som ska få gifta mig med min bästa vän, han som finns för mig i vått och torrt! Och så mycket vi gått igenom o han har stått ut med mig i 2,5 graviditeter, 2förlossningar, vi har planerat och hållt varann i handen för Miltons begravning,vi har sörjt, skrattat och stöttat varandra genom så mycket och tillsammans är vi starka,.oslagbara! Och nu planerar vi vårt bröllop och ska vara sida vid sida till döden skiljer oss åt och älska varann förevigt! Du gör mig så lycklig gubben.

Nu måste ja underhålla min jollrande sprattelbaby!

Presentation


23år och har ett änglabarn i himlen som bara fick vara 2dagar i denna värld, och ett som gick bort i magen, Saknaden är obeskrivlig efter er! Kommer skriva av mig här på bloggen om att resa sig igen, gå vidare och kämpa med ett hjärta fullt av sorg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna! :)


Ovido - Quiz & Flashcards