Gravid & mor till 2 änglar i himlen

Alla inlägg den 2 januari 2014

Av Sandra - 2 januari 2014 15:54

Legat i sängen halva dan med sambon och kollat SOA, jag köpte ju hela säsong 1 på dvd..Sedan hoppa ja i duschen. Vi Har nyss ätit middag.. Blev så enkelt som makaroner och korv, kastade i majonäs och ketchup i det också! Svingott, men vet dock inte om de e för att jag är gravid.. Brukar annars inte ha majonäs.. Nåja gott är det! Nu kollar man hockey i soffan med en Paradisask i famnen.. Brukar annars inte tycka om choklad så mkt som nu då jag är gravid.. Gillar mest hårda godisar och winegum annars! Åååh winegum (måste till affären)!!

Blir hockey här hela dagen då både jag och sambon är intresserade av landskamper och framförallt hockey (OS,JVM,VM). Håller tummarna på ännu en svensk seger ikväll!

Nåja nu se om finnarna vänder matchen mot tjeckien! Ha de bäst!

Presentation


23år och har ett änglabarn i himlen som bara fick vara 2dagar i denna värld, och ett som gick bort i magen, Saknaden är obeskrivlig efter er! Kommer skriva av mig här på bloggen om att resa sig igen, gå vidare och kämpa med ett hjärta fullt av sorg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna! :)


Ovido - Quiz & Flashcards