Gravid & mor till 2 änglar i himlen

Alla inlägg under februari 2013

Av Sandra - 7 februari 2013 15:40

Har haft en mycket välbehövd förmiddag idag! Mina favoritbrudar från Haparanda kom hit och väckte mig! Så drack massa kaffe med dom och surra om allt mellan himmel och jord! Tack för att ni får mig att skratta!

Fick massa fina smycken och kläder av Nadja! Hon rensa för hon ska tyvärr flytta tillbaka till Stockholm! Idag kom vi fram till att vi känt varann i 10år! :) Fick 3kjolar, 3par leggings/strumpbyxor, en klänning, halsband, örhängen, massa ringar, body butter, lip balm, ansiktsmask och ett nagellack! ;)

Synd att dom inte kunde stanna hela dagen, men är glad för den stund dom var här! Älskar er tjejer, ni e bäst!

Här är bilder på vad jag fick och på Emma! Fick ingen seriös bild på Nadja! ;)


Av Sandra - 5 februari 2013 12:49

Idag är det den där dagen, just den där dagen, fast 1år senare! Och jag känner att det är mycket jag inte bearbetat, har inte kunnat sova mer än ca.2timmar inatt.. Tänkte på den där natten för ett år sedan. Då min son gnydde och jag ammade honom, sen böt jag hans blöja och smorde in honom, han såg mig rakt in i ögonen med sina stora mörkblåa ögon o låg helt tyst och stilla, jag stoppade på pyjamas och då han verkade orolig lyfte jag upp honom och höll han tätt mot min bröstkorg med ena handen bakom hans huvud och den andra under hans rumpa och jag hade ett nattlinne och dansade "vals" med honom mitt på natten med ett stort leende. För när vi vakna nästa dag skulle vi få åka hem!


Men några timmar senare 07.25 ungefär vakna jag, smög på toa för att inte väcka Tommy eller Milton. Lyfte upp min gosse utan att han vakna och insåg att det är kört! Just den dagen är det idag! Fast ett år senare. Och allt är som en karusell idag, precis allt som hände den natten o den dagen spelas upp om och om igen i min hjärna. Jag har självklart tänkt på det mycket under det gångna året. Men just idag så KÄNNS det mer och alla minnen känns ännu starkare och fler! Vaknat hela tiden under natten och låg klarvaken vid 06! Även fast jag inte sovit mer än 2-3timmar. Många tårar har runnit från mina ögon sedan dess.


Har även skrivit kontrakt på lägenheten idag, så nu har ja fått nya ägare på den! Bara de nu godkänns av föreningen. Men kändes tungt det med, att ge upp sitt hem man haft så höga förväntningar på. Där jag skulle bo med min familj.. Och ja flyttar med en hund o två katter..


Nåja det var dagens uppdatering!


Älskar dig Milton, jag önskar att du bara kunde komma tillbaka, det kommer jag alltid önska! <3


Ljuslyktan fick jag av begravningsbyrån då jag bokade hans kista, varje gång ja tänder ett ljus i den är för honom, min ängel.

Av Sandra - 4 februari 2013 21:13

Igår skulle min son ha fyllt 1år! Tänk att ett helt år har gått nu, känns fortfarande som att det var förra veckan då man har så starka bilder i huvudet och man fortfarande se honom framför sig, känna hans små fingrar klösa på mina bröst..

Jag jobbade hela dagen igår, kändes så fel att inte kunna besöka hans grav på hans födelsedag men han fanns i mina tankar! Efter jobbet for jag och förevigade hans handavtryck! Nära hjärtat på bröstet där jag haft rivmärken för ett år sedan av hans naglar.. Fanns ingen bättre plats på kroppen att placera den på! Så nu kan jag se hans lilla hand varje dag resten av mitt liv <3

Idag kom även alla bilder jag beställt på honom! Var på tiden men har inte varit redo att ha foton på honom framme. Då jag tittade igenom dom blev jag varm och helt skakig.. Riktigt känsligt, då varenda bild blev som en film då man kunde se rörelserna och "höra" honom..

Saknaden kommer aldrig försvinna! Men du är alltid med mig i min hjärna, mitt hjärta och jag kan nu även lägga min hand på din! <3
Hoppas du blir riktigt bortskämd där uppe i himlen, see you in heaven!

Presentation


23år och har ett änglabarn i himlen som bara fick vara 2dagar i denna värld, och ett som gick bort i magen, Saknaden är obeskrivlig efter er! Kommer skriva av mig här på bloggen om att resa sig igen, gå vidare och kämpa med ett hjärta fullt av sorg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna! :)


Ovido - Quiz & Flashcards