Gravid & mor till 2 änglar i himlen

Direktlänk till inlägg 11 februari 2014

Vakande orb..

Av Sandra - 11 februari 2014 09:45

Ihelgen tog jag nua magbilder och på dom syns en lysande prick som inte finns med på alla foton men några och där den flyttat på sig. Jag klippte ihop bilderna så det blev en bild och la upp den på en "andlig" sida för att se om någon "känner" nåt.. En kvinna sa att hon får känslan av att någon vakar över mig och bebisen.. Sedan gick de några timmar och en annan kvinna skrev: "-Jag får känslan av att det är ett litet ängla barn"

Då blev jag alldelens varm i kroppen.. Hon kan ju inte veta.. Hon är helt främmande.. Men jag berätta då att jag har ett änglabarn som skulle bli storebror. Hon sa att min son alltid kommer vara med oss och vaka över oss!

Det är precis så jag känt det, och jag känner inget obehag alls, bara glad över det, att han vakar äver sitt småsyskon som jag velat tro och få de "bekräftat" av en random kvinna.
Sen vad ni läsare tror/vill tro på är upp till er själva! Men JAG tror!

Jag har nu 19dagar till BF, gått in i v.38 (37+1) och räknas nu som FULLGÅNGEN, nu kan och får det sätta igång närsomhelst! <3

Nej nu ska jag äta min macka och göra mer te! Ha en fin dag alla.

Här kommer bilden på "orb" min bebismage och min vakande änglason Milton <3

 
 
Sara

Sara

11 februari 2014 23:08

Klart det är erat änglabarn som vakar över dig och bebis :) <3

http://hungryeyes.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 9 juni 2014 21:53

Till min dotter är helt obeskrlivlig, hon är det bästa som finns! Och Tommy såklart, min blivande make! ;) Jag har haft en toppenhelg med mina fina och svärisarna i skärgården, med sol, båt, fiske, grillat och mys. Jag kollar brevlådan varje ...

Av Sandra - 27 maj 2014 19:54

Har helt glömt bort min blogg nästan.. Finns inte mycket tid för att blogga då man har fullt upp för det mesta.. Kimberly växer så det knakar och utvecklas för fullt. Hon är en glad "jollerbaby" som nu är 3månader! Förra tisdsgen fick hon vaccine...

Av Sandra - 19 mars 2014 21:40

Imorgon blir vår Kimby en månad! Så himla fort tiden går! Och hon växer så det knakar, dock ännu under 4kg 3950 gram igår på vägningen och nu har hon passerat 50cm! Hon var 52cm igår.. Så hon har vuxit 4cm i längd (1cm/v i snitt då) Vi var ju på ...

Av Sandra - 14 mars 2014 10:35

Eller kan de vara så att naglarna är hårdare och växer fortare nu då jag ammar? Har klippt ner dom helt och hållet 4ggr nu på 3veckor! Är dags nu igen.. Och de låter stenhårda då jag knipsar dom! Jag som alltid försökt spara och klipper aldrig naglar...

Av Sandra - 8 mars 2014 21:01

Det känns så ofattbart allt! Jag har nu mitt efterlängtade barn här i min famn! Vilken resa det varit att ta sig hit.. 2bebisar har vi bakom oss, jag kan titta på henne och tänka på Milton rätt ofta, hennes storebror och se likheter och det känns ofa...

Presentation


23år och har ett änglabarn i himlen som bara fick vara 2dagar i denna värld, och ett som gick bort i magen, Saknaden är obeskrivlig efter er! Kommer skriva av mig här på bloggen om att resa sig igen, gå vidare och kämpa med ett hjärta fullt av sorg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna! :)


Ovido - Quiz & Flashcards