Gravid & mor till 2 änglar i himlen

Direktlänk till inlägg 21 september 2013

Tjena.

Av Sandra - 21 september 2013 16:58

Inte bloggat på några dagar nu, men bättre sent än aldrig?

Har inte mycket att skriva om nu, skrivit om min oro, om att jag är kissnödig ofta, om min graviditet, att jag känner bebis sparkar nu osv.. Så finns inte mycket mer att skriva om för tillfället än vardagliga saker..


Min vardag, som för det mesta är helt händelselös, sitter hemma, tar en promenad, handlar, kollar tv, städar, äter och sover..

Igår bestämde vi iaf att vi inte skulle sitta hemma hela dagen, min gubbe hade tagit pappaledigt så vi fick mysa på med honom, han väckte mig med frukost på sängen, andra gången denna vecka ;) Han skämmer bort mig, men det är såå uppskattat älskade gubbe!


Sedan bestämde jag, han och melwin oss för att åka till kalix, där vi hämtade skräpmat från 11:ans, nå den var ju riktigt god.. Vi åt hemma hos gubbens syster och bror, de spelade lite tvspel och sedan åkte vi på "stan" och handlade bastudoft, kollade på lågprismarknaden och köpte ben till Candela. Sedan då man var hemma gjorde vi taccos till middag, som gav mig matkoma och en lycklig bebis, för en stund efter det var det cirkus i magen :)

Sedan fick vi besök av Samme och barnen, så Melwin fick leka med Klara (mamma, pappa, barn med en docka) typisk pojke&flicka lek ;) Vi drack lite kaffe och surrade, sedan var det dags för mig och gubben att ta en bastu och efter det Idolmys i soffan. DET var vår fredag, skönt att inte bara sitta och invänta kväll :)


Idag tog jag sovmorgon, medan de andra var på nedervåningen och joxade på, haft en lugn och seg dag, inte gjort ett skit faktiskt! Ätit, handlat, åkt bil runt byn, läst Aftonbladet och en skvallertidning, sett tv, ätit glass.. Jaa skitväder ute och ingen ork att städa idag, får göra det imorgon.. Men nu i skrivande stund kom jag på att jag jobbar ju imorgon, så då kanske gubben min får städa, jag har nyss ätit middag med min far. Hjärtat är på fotbollsmatch i Luleå och Melwin är hos sin faster eller farmor, vet inte riktigt vart de blev men vet att oavsett så har han också det bra, då dom komme rhem sen ikväll blir det väl mys tills man somnar. :)


Har inte jobbat sedan Maj typ?? Av personliga skäl, men ska nu börja igen, känns kul faktiskt att få börja igen, har ju saknat mitt arbete! Jobbar 10-17 och gubben skulle köra dit mig :)

Men jag har mestadels helgjobb, som tur är ger det dubbeltbetalt iaf :)


Tänkte idag på att det är BARA 9 dagar sedan vi var på UL, känns som 2-3veckor sedan! Men nästa Måndag på vårt RUL ska jag ha glasögonen på, var MYCKET dumt att glömma dom sist, för såg nästan ingenting eller såg ju, men kunde inte urskilja så bra.. Längtar dit så vi får se vår skatt igen! <3


Nu sparkar h*n så jag ska lägga mig och bara mysa!

Ha det bäst.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 9 juni 2014 21:53

Till min dotter är helt obeskrlivlig, hon är det bästa som finns! Och Tommy såklart, min blivande make! ;) Jag har haft en toppenhelg med mina fina och svärisarna i skärgården, med sol, båt, fiske, grillat och mys. Jag kollar brevlådan varje ...

Av Sandra - 27 maj 2014 19:54

Har helt glömt bort min blogg nästan.. Finns inte mycket tid för att blogga då man har fullt upp för det mesta.. Kimberly växer så det knakar och utvecklas för fullt. Hon är en glad "jollerbaby" som nu är 3månader! Förra tisdsgen fick hon vaccine...

Av Sandra - 19 mars 2014 21:40

Imorgon blir vår Kimby en månad! Så himla fort tiden går! Och hon växer så det knakar, dock ännu under 4kg 3950 gram igår på vägningen och nu har hon passerat 50cm! Hon var 52cm igår.. Så hon har vuxit 4cm i längd (1cm/v i snitt då) Vi var ju på ...

Av Sandra - 14 mars 2014 10:35

Eller kan de vara så att naglarna är hårdare och växer fortare nu då jag ammar? Har klippt ner dom helt och hållet 4ggr nu på 3veckor! Är dags nu igen.. Och de låter stenhårda då jag knipsar dom! Jag som alltid försökt spara och klipper aldrig naglar...

Av Sandra - 8 mars 2014 21:01

Det känns så ofattbart allt! Jag har nu mitt efterlängtade barn här i min famn! Vilken resa det varit att ta sig hit.. 2bebisar har vi bakom oss, jag kan titta på henne och tänka på Milton rätt ofta, hennes storebror och se likheter och det känns ofa...

Presentation


23år och har ett änglabarn i himlen som bara fick vara 2dagar i denna värld, och ett som gick bort i magen, Saknaden är obeskrivlig efter er! Kommer skriva av mig här på bloggen om att resa sig igen, gå vidare och kämpa med ett hjärta fullt av sorg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna! :)


Ovido - Quiz & Flashcards