Gravid & mor till 2 änglar i himlen

Alla inlägg den 2 september 2013

Av Sandra - 2 september 2013 09:47

Känns som att veckorna går rättfort nu. Börjat få mina "graviditetsdrömmar" nu igen.. Ni vet såna där rätt läskiga drömmar och drömmar om barnet man väntar.. Drömde att mina katter skulle dräpas! Usch så ja fått mysa med dom då jag vakna! Och sen drömde jag att jag höll på att missa mitt UL pga det, och jag var jätte arg över det. Men sen mitt i allt höll jag en UL bild i handen med en bebis på. Som var större än förra ultrat och då visste jag att bebisen i mig lever än..

Är så himla nervös och rädd inför ultrat nästa torsdag! Efter man vart med om att titta på sitt döda barn där på skärmen. Livrädd att det ska ske igen.. Men försöker tänka positivt och tänka tredje gången gillt! För visst är det så? Kan inte vara annat.. Nåväl EFTER det då kan jag nog andas ut, hoppas jag.

Nåväl nu vill jag äta frukost! Ska koka mig nyponsoppa till mackorna! Idag är det en regnig dag, det är helt perfekt för jag tänkte få städa!

Ha en bra dag alla! :)

Presentation


23år och har ett änglabarn i himlen som bara fick vara 2dagar i denna värld, och ett som gick bort i magen, Saknaden är obeskrivlig efter er! Kommer skriva av mig här på bloggen om att resa sig igen, gå vidare och kämpa med ett hjärta fullt av sorg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna! :)


Ovido - Quiz & Flashcards