Gravid & mor till 2 änglar i himlen

Alla inlägg den 5 september 2013

Av Sandra - 5 september 2013 22:15

Idag har jag tagit det lugnt för det mesta, städade ju huset igår. Har duschat, klippt naglarna, målat alla 20naglar, hämtat posten, tvättat/hängt/vikt kläder, sett tv och löst korsord. Det är vad jag gjort idag och ätit förstås!

Nu ligger jag sida vid sida i sängen med gubben som somnat och ser Bröllopsduellen. Får se då man kan somna, inte än iaf!

Nåja det var dagens..

Igår kom förresten gubbens syster hit med sin kille och hälsa på så vi såg idol och käka chips, var trevligt. De hade även med sig hunden så våran Candela också fick besök :)

Här kommer dagens naglar, glittersilver, magjämnföring och mysmaya.
Förresten, har nog inte berättat att Maya blev överkörd av en bil i somras och jag bevittnade det hela. Usch så rädd jag blev då jag insåg att bilen skulle träffa henne då hon "frös" till på vägen.. Och jag var på gågatan vid sidan om.. Men som tur är sprang hon bara iväg efter smällen, så visste att hon överlevt! Men trodde dock inte att hon skulle komma hem igen. Men ca 2timmar senare jama hon bakom dörren med en liten skinnbit borta från vänster örontipp och ett sår i mungipan. Ingen smärta i kroppen eller så! Hon hade änglavakt, men idag är hon förändrad till de bättre. Mycket mysigare och vill vara nära, förr hatade hon då man strök på henne eller satte sig vid henne. Nu är hon i sängen på oss varje natt. Tror hon vill njuta av livet mer efter det.

Nåja nu bilderna! Godnatt :)

Presentation


23år och har ett änglabarn i himlen som bara fick vara 2dagar i denna värld, och ett som gick bort i magen, Saknaden är obeskrivlig efter er! Kommer skriva av mig här på bloggen om att resa sig igen, gå vidare och kämpa med ett hjärta fullt av sorg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna! :)


Ovido - Quiz & Flashcards