Gravid & mor till 2 änglar i himlen

Alla inlägg den 30 september 2013

RUL

Av Sandra - 30 september 2013 21:52

Idag var det lite av en otursdag! Jag råkade få hela garderobsdörren på tårna, jag missade bussen till mitt UL, skulle lämna in filmer som gubben hyrt igår, men råkat stoppa in fel film i fodralet (en av våra egna!!) så dagen börja inte så bra. Men allt löste sig, men med den morgonen hamna jag i tankebanor om att allt inte kommer vara som det ska på ultraljudet..

Då vi kom in i rummet och hon fråga om jag känt barnet så kunde jag bara nicka och le, sedan la jag mig och det första hon sa var "åh där har vi ett hjärta som tickar så fint!!". Allt såg bra ut på bebisen, njurar, hjärta, urinblåsa, händer, fötter, hjärna mm. MEN.. livmodern ligger för "utgången" vilket i NUfallet betyder att det KAN bli ett planerat kejsarsnitt.. Och där kom lite oro in i mig.. Men det är inte skadligt alls för bebis och det kan växa ifrån "utgången" så den inte är stoppad då de är dags! Men det får vi se på nästa UL som skall ske v.32 pga detta. Annars får jag droppa in på UL om jag känner oro då jag vill före dess! Bebis huvud är ovalt, vilket Miltons också var så var lite knepigt att mäta ut måtten så man får rätt BF.. Men fick det uträknat ändå vilket blir 2/3-14.
Omkastade siffror mot Miltons födelse!!! Han föddes ju 3/2-12.

Vi fick inte veta kön denna gång heller som vi ville, men det är inte hela världen! Kanske nästa gång :)
Vi hade samma läkare på vårt UL nu som tidigare, då bjöds vi på en bild, idag bjöds vi på 4bilder ;) Så nu har vi 6bilder på vår krabat, nästan ett helt album, innan h*n ens är född ;D
Jag tänkte göra en babybok själv med scrapbooking! Så får man de som man vill :)

Nåja nu sova om vår lilla buse i magen skulle tillåta det ;) <3



Presentation


23år och har ett änglabarn i himlen som bara fick vara 2dagar i denna värld, och ett som gick bort i magen, Saknaden är obeskrivlig efter er! Kommer skriva av mig här på bloggen om att resa sig igen, gå vidare och kämpa med ett hjärta fullt av sorg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna! :)


Ovido - Quiz & Flashcards