Gravid & mor till 2 änglar i himlen

Alla inlägg den 4 september 2013

Av Sandra - 4 september 2013 14:11

Gick in i ny vecka idag! Och jag mår riktigt bra faktiskt.. Äter inte lika ofta längre, är piggare, mår inte illa.. Eller jaaa en hastig kräkning har jag haft ihelgen senast.. Men är ju inte längre fler ggr/dag. Snarare kanske 1gång/vecka. Men får ännu hålla på med nattliga toabesök..

Nästa torsdag är ett UL och då bokar vi in rutinultrat också! Är så spänd på ultrat, nåja bara en till vecka av oro. Det ska jag klara av. Men på tisdagen har jag tandläkaren får se vad hon säger..

Nåja har just plockat ihop här hemma och ska dra igång dammsugaren.

Bjuder på mig från igår, dagens mage, vårt sovrum och våra stenar vi fick då vi var på bröllop i somras då de var våra bordsplaceringar.




Presentation


23år och har ett änglabarn i himlen som bara fick vara 2dagar i denna värld, och ett som gick bort i magen, Saknaden är obeskrivlig efter er! Kommer skriva av mig här på bloggen om att resa sig igen, gå vidare och kämpa med ett hjärta fullt av sorg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna! :)


Ovido - Quiz & Flashcards