Gravid & mor till 2 änglar i himlen

Alla inlägg den 8 september 2013

Av Sandra - 8 september 2013 21:15

Ätit räkmackor och te till kvällsfika, det satt riktigt fint i magen, nu ligger man och kollar Smala sussi med hjärtat. Känner att de kliar på min rygg rätt mycket, vet ej om det är graviditeten eller lakanet/sköljmedlet som gör det. Har dock aldrig förr reagerat på tvättmedel eller sköljmedel..

Nåja imorgon är det måndag och ny vecka! Får se vad den har att erbjuda.. Men oavsett vad så delar jag med mig ;)

Godnatt på er!

Av Sandra - 8 september 2013 13:13

Denna helg har bestått av mys, gottaa och avkoppling!

På fredagen gjorde man hemmafixad kebabtallrik, vilket var riktigt gott! Och då min älskling kom från jobbet fick jag en bukett med blommor! Blev riktigt överraskad och glad, han sa att det var för att han älskar mig och för att jag bär på vår skatt.. Vilket inte kan vara så lätt för mig. Så underbart att han har förståelse för att det kan vara jobbigt att vara gravid, ha humörsvängningar, minimal kissblåsa, illamående och foglossning! <3

Efter middagen så tog han och jag en bastu med tända ljus, sedan var det fångarna på fortet och massa chips/popcorn/godis. Sedan sov vi tidigt.

Lördag så klev vi upp redan kl.07:05 ungefär, låg i sängen och kramades och lyfte upp kissen (Maya) i sängen för att mysa. Kort stund därefter kom Candela överlycklig för att vi vaknat, sen gick hon och pussa på Melwin så han också vakna då kom han över till vårt rum. Sedan var de frukost och min gubbe for och leka i skogen (paintball) meda jag, melwin, Candela och pappa cyklade till ridbanan och kolla på westernridning. Melwin lekte mest med andra barn medan jag surra med Madde och Sandra. Blev väldigt sugen på häst igen.. Dock är och har western aldrig vart nå för mig..
Sedan då hjärtat kom från kriget gjorde vi hamburgare! :)

Efter det bastade vi även denna dag som sedan blev följt av godis, film och mys :)

Idag Söndag klev vi upp kring 08, jag vaknade vrålhungrig, för fick kräkas igår kväll innan jag skulle sova.. Men orkade inte då gå och göra mat. Sedan har jag löst korsord, byggt pussel med Melwin och tränat honom på att skriva med hjälp av ett "Lära läsa - spel" som jag hade då jag var liten :)

Till lunch åt vi parisare och gubben har åkt iväg på fotbollsmatch. Sugen att gå ut och röra på mig på en promenad med hunden, men måste få med mig melwin på det också, dock verkar han upptagen med projekt uppe på vindan.
Nåja det var vad som skett i helgen!

Vi hörs.

Presentation


23år och har ett änglabarn i himlen som bara fick vara 2dagar i denna värld, och ett som gick bort i magen, Saknaden är obeskrivlig efter er! Kommer skriva av mig här på bloggen om att resa sig igen, gå vidare och kämpa med ett hjärta fullt av sorg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna! :)


Ovido - Quiz & Flashcards