Gravid & mor till 2 änglar i himlen

Alla inlägg den 8 februari 2014

Av Sandra - 8 februari 2014 22:06

Igår kväll åkte ja o gubben till hans syster och sambo där vi spela wii och åt massa gotta, sen då vi kom hem åt vi chips i sängen till en film innan vi somna :)

Idag tog ja "sovmorgon" och sovit riktigt bra faktiskt.. Gubben väckte mig med frukost på sängen vid 11, blev så lycklig då han sa "gummaaan, här, ja har fixat frukost åt dig.. Så då öppna ja ögonen med ett leende! <3

Sen mös vi på i soffan innan han for till sporthallen och jag började duscha hunden, borsta henne, tvätta, småplocka, dammtorka och dammsög huset. Sen då ja va klar kom sambons syster och kille hit med melwin som hade varit på kalas hos en kompis. Vi jyra här ett tag innan vi också for till sporthallen och kolla på gubbens innebandymatch. Efter matchen for jag, gubben o melwin o handla lördagsgotta och hyrde "flygplan" filmen som vi sett ihop här uppe i soffan..
Imorn ska vi väl o äta taccos, o jag längtaaar!
Nu är jag dundertrött!!

Godnatt.
Gravidbilden är från igår !

Presentation


23år och har ett änglabarn i himlen som bara fick vara 2dagar i denna värld, och ett som gick bort i magen, Saknaden är obeskrivlig efter er! Kommer skriva av mig här på bloggen om att resa sig igen, gå vidare och kämpa med ett hjärta fullt av sorg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna! :)


Ovido - Quiz & Flashcards