Gravid & mor till 2 änglar i himlen

Alla inlägg den 2 februari 2014

Av Sandra - 2 februari 2014 00:10

Hejsan nu sitter jag här ensam vaken, alla andra här hemma sover.. Igår firades svärmor med kinamat och bowling, var en hejdundrande trevlig kväll med "svärfamiljen"! Jag hade sminkat mig lite dagen till ära, senast ja gjorde de var på nyår! Går ALLTID utan smink annars, då ja ser folk som sminkar sig dagligen kan jag undra "hur orkar man!?" Sätta på massa kladd o sen försöka gnugga bort de nån timma senare.Och min hy mår bäst utan.. Syns direkt om jag haft kladd i ansiktet så undviker det. Jag tog 2st alkofria öl på bowlingen för smakens skull ;) Sen åkte vi alla hit och fyllde huset med massa surr och trevligheter :) Idag har jag bara tagit det riktigt lugnt heeela dagen lång! Idag kom vi ner på 20talet dagar kvar till BF (29)! <3

Imorgon måste vi tömma förrådet i gamla lägenheten, inte hunnit de än men imorn ska de göras! Lägenheten blev helt tömd o städad i torsdags och godkänd av besiktningen på fredan! :)
Så då får vi hämta hem babysittern, babyskyddet, barnvagnen osv som står där. Har dock alla "mjukdelar" här så är bara chassin av allt de där. var så rädd att tygen skulle förstöras eller lukta illa av att vara i förrådet så plockat lös och tvättat allt :)

Jag har fått masda "hull" nu.. Usch mina armar, ben o rumpa är plufsiga men snart såå snart är jag "tillbaka".

Har inte mycket att säga faktiskt men var iaf ett inlägg! Tack och godnatt.

Presentation


23år och har ett änglabarn i himlen som bara fick vara 2dagar i denna värld, och ett som gick bort i magen, Saknaden är obeskrivlig efter er! Kommer skriva av mig här på bloggen om att resa sig igen, gå vidare och kämpa med ett hjärta fullt av sorg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna! :)


Ovido - Quiz & Flashcards