Gravid & mor till 2 änglar i himlen

Alla inlägg den 7 februari 2014

Av Sandra - 7 februari 2014 11:24

Idag är det fredag, vilket innebär att jag och bonussonen är ensam hemma halva dagen.. Jag har nu satt mig redo för att skala potatis så vi får lunch! Gjorde för lite mos igår så de räckte inte till dagens lunch så får koka mera och gårdagens köttfärslimpa till det. Jag har nyss klivit ur duschen var riktigt skönt och gå känna sig fräsch! Var jätte trött idag, sovit så oroligt de senaste nätterna mycket drömmar och ytlig sömn. Igår somna jag och gubben ansikte mot ansikte med händerna knutna i varandras (sååå myyys) och då jag varit på toabesök mitt i natten har han vaknat till, titta på mig och tagit min hand igen :) Älskar såna nätter då han myser med mig i tröttmössan <3

Ne nu skala den där potatisen så Melwin är mätt i magen innan han ska till farmors (svärmors) stuga ute på ön för att spendera natten :)
Så får han spela sällskapsspel o mysa o ja o gubben får mysa gör oss själva :)

HEJS!

Presentation


23år och har ett änglabarn i himlen som bara fick vara 2dagar i denna värld, och ett som gick bort i magen, Saknaden är obeskrivlig efter er! Kommer skriva av mig här på bloggen om att resa sig igen, gå vidare och kämpa med ett hjärta fullt av sorg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna! :)


Ovido - Quiz & Flashcards