Gravid & mor till 2 änglar i himlen

Alla inlägg den 9 april 2012

-

Av Sandra - 9 april 2012 14:36

Påsken var helt okej faktiskt, grillat, badat badtunna, bastu, haft strålande sol, varit med min sambo och hans familj osv.. Men klart man tänkt mycket på sitt änglabarn, det skulle ha varit hans första påsk. Man tar ju för givet då man är gravid och förlossningen gått bra osv att han skulle leva.. Man planerade ju hans första jul, sommaren med barnvagnspromenader osv.. Man tar ju livet förgivet. Men det har jag nu lärt mig att de kan/ska man inte göra, det mest oväntade och orättvisa kan hända. 


Skulle man bli gravid igen så känns det som att jag inte skulle gå ut med det fören barnet hunnit bli ett år gammalt. Då allt känns "säkert". 


På onsdag har jag min efterkoll hos barnmorskan, än en gång då man tänker att dit skulle jag och visa upp min prins. Dit ska man inte gå ensam, utan en bebis i magen eller i famnen.. Men sånt är livet, tyvärr.


Över till annat.. Igår spela vi bingolotto, jag, min sambo, min svägerska och jani. Men jag vann inget som vanligt Ida och jani vann varsin ny lott iaf. Sen kolla vi BB, sen var det typ godnatt. Idag har vi städat, kollat skilda världar och tagit det lugnt, sedan kom min bror och hälsa på. Han gick nyss, min sambo tränar och min sambos son e hos sin mor, och min hund e borta med min svägerska ida.. Får se när dom kommer tillbaka, och vem som hinner först. Ida och hunden, eller min sambo eller pojken.. Jag tycker inte om att vara ensam, blir rastlös eller trött och fundersam. 


Nej, nu ska jag hänga tvätten. 


Ha det bra. 

Presentation


23år och har ett änglabarn i himlen som bara fick vara 2dagar i denna värld, och ett som gick bort i magen, Saknaden är obeskrivlig efter er! Kommer skriva av mig här på bloggen om att resa sig igen, gå vidare och kämpa med ett hjärta fullt av sorg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna! :)


Ovido - Quiz & Flashcards