Gravid & mor till 2 änglar i himlen

Alla inlägg den 2 april 2012

Av Sandra - 2 april 2012 18:04

Begravnigen i fredags kändes väldigt jobbig. Men det var skönt att han nu fick ro, min älskade lilla gosse. 

Solen sken över honom och dom närmaste var där. Det gjorde ont att se den lilla kistan och dopskålen bakom.. Ville att mitt första besök till kyrkan med gossen skulle bli hans dop, inte begravning.. Men livet är orättvist!

 


På lördagen var jag och besökte graven. Med min sons morfar, morbror, kusin och hennes mamma. Vi tände ett ljus och sa några ord om saknad.. 


 


Du kommer vara saknad och älskad föralltid

Vila i frid älskade lilla Milton. 


Igår söndag var vi och kollade när gubben hade fotbollscup, det gick rätt bra, var skönt att få komma ut men rätt kallt då man stod ute förlänge. Idag har jag dammsugit, lagat mat åt alla här hemma och diskat. Nu sitter man i soffan o tar de bara lungt. år se vad som händer sen..


     


Det var det! Vi saknar dig gossen

Presentation


23år och har ett änglabarn i himlen som bara fick vara 2dagar i denna värld, och ett som gick bort i magen, Saknaden är obeskrivlig efter er! Kommer skriva av mig här på bloggen om att resa sig igen, gå vidare och kämpa med ett hjärta fullt av sorg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna! :)


Ovido - Quiz & Flashcards