Gravid & mor till 2 änglar i himlen

Alla inlägg den 28 augusti 2013

Av Sandra - 28 augusti 2013 22:04

Idag började jag dagen med att ringa och boka Ultraljud. Skulle boka mitt RUL (rutinultra) men blev att ja bokade ett extra ultra innan RUL ska göras! Så den 12/9 ska en läkare göra ett UL och då gör vi upp en plan för extrakollar på min graviditet och bokar in RUL på plats! Det känns skönt att de förstår mig och att jag får ha läkare istället för "bara" barnmorskor och att jag utan problem får boka in UL efter hur jag känner :) Men kommer minska av min oro då jag känner bebisen och kan åka och lyssna hjärtljuden varannan dag om ja så vill efter v.20 me än är det 5veckor dit sen är man halvvägs! :) Gick in i v.15 idag.

Annars har jag idag städat övervåningen och gjort chili con carne till hjärtat och pappa kom från jobbet. Det var uppskattat, sen har jag och hjärtat tagit en bastu (vilket vi gjort varje dag i 6dar nu typ) men SKÖNT är det! Sedan kolla vi idol och käka godis. Efteråt gjorde jag räkmackor och te! För hjärtat överraskade mig även igår då han köpt majonäs, polarbröd, ägg och räkor (så jag kan få mina efterlängtade räkmackor)

Nu ligger man i sängen och jag tror gubben min har somnat, han ligger så tyst och stilla. Nåja jag ska se lite tv och sen sova jag med!

GODNATT på er!
kursiv text

Presentation


23år och har ett änglabarn i himlen som bara fick vara 2dagar i denna värld, och ett som gick bort i magen, Saknaden är obeskrivlig efter er! Kommer skriva av mig här på bloggen om att resa sig igen, gå vidare och kämpa med ett hjärta fullt av sorg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna! :)


Ovido - Quiz & Flashcards