Gravid & mor till 2 änglar i himlen

Alla inlägg den 20 december 2013

Av Sandra - 20 december 2013 13:22

Vi blir här hemma på julen så får släkten komma hit, då vi har störst bostad! Vi delar upp matinköpen och matlagningen så det ska underlätta! Toppenbra :)
Får se om man sen tar en julbastu i bästa vänners sällskap :)

Nåja nu måste jag ventilera mig! Jag HATAR då folk gnäller till andra "sandra har int hört av sig. Synd att vi tappat kontakten.." Men hallåå!? Är det BARA mitt ansvar att höra av sig? Att vara den som hälsar på och frågar om man ska göra nå!? Just i detta fall VET jag att de bara vart initiativ från min sida vilket gör att jag i min tur slutar höra av mig och hälsa på för att jag känner att jag bara tränger mig på då de alltid e jag som är "på". Så hör gärna av dig du med, kom du till mig också, är lika långt för mig till dig som de är för dig till mig! Sen visst de finns de som sagt att vi borde hitta på nå de vart på nån annans initiativ, bara de att de aldrig då sker att man gör nå av att bara säga att man borde göra de NÅN gång.. Så förlåt om ja inte hör av mig längre, men jag känner att jag bara tränger mig på.

Skönt att få det sagt iaf! Nu ska jag äta lunch, ha de gött. Dagens bästa är iaf att jag fått EN islykta iaf fast det varit så varmt och tagit flera dagar.

Presentation


23år och har ett änglabarn i himlen som bara fick vara 2dagar i denna värld, och ett som gick bort i magen, Saknaden är obeskrivlig efter er! Kommer skriva av mig här på bloggen om att resa sig igen, gå vidare och kämpa med ett hjärta fullt av sorg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna! :)


Ovido - Quiz & Flashcards