Gravid & mor till 2 änglar i himlen

Alla inlägg den 1 oktober 2013

Av Sandra - 1 oktober 2013 21:48

Detta får duga så länge, denna design dvs! Fick ju med gubben, Milton, vår kommande stjärna och Candela i bilden :) Nåja nu sängmys med gubben innan man sover !

Godnatt!

Av Sandra - 1 oktober 2013 19:58

Har nyss kommit ut från en härlig bastu med min sambo, vi hade självklart bastudoft också. Tommy börjar bli krasslig så han tyckte det var skönt med mintdoft i bastun, den "renar" bihålorna, jag passade på att raka benen därinne då man kan sitta och göra det, börjar bli jobbigt att böja sig ner och göra det nu :)


Nu har man tända ljus i hela vardagsrummet, jag väntar på hollywoodfruar, medan pappa och Tommy kollar sport, först hockey, och nu tror jag fotboll skull börja?? Jag ska försöka mig på att göra om bloggen nu då jag inte har annat för mig, var ju ett tag sedan jag gjorde nått åt den.. Närmare 2år, då jag vänta Milton..


Idag har man annars bäddat rent sängen och dammsugit hela huset, och kollat efter uppdrag åt min ena svärmor som är duktig på att sticka och virka ;)

Jag har turen att ha 2 svärmödrar, den ena mer praktisk och har alltid projekt på gång, och den andra pedagogisk och stöttande :)

<3

Nåja nu klippa och klistra foton till ny bloggdesign! Får se vad det blir av det hela! ;)




Presentation


23år och har ett änglabarn i himlen som bara fick vara 2dagar i denna värld, och ett som gick bort i magen, Saknaden är obeskrivlig efter er! Kommer skriva av mig här på bloggen om att resa sig igen, gå vidare och kämpa med ett hjärta fullt av sorg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna! :)


Ovido - Quiz & Flashcards