Gravid & mor till 2 änglar i himlen

Direktlänk till inlägg 25 januari 2013

Det kan alltid..

Av Sandra - 25 januari 2013 20:57

Bli värre än det är, då man tror man nått botten, kommer ett nytt bakslag.. Så löser man det, sen kommer ett nytt! Så är det för mig och de verkar fan aldrig ta slut! Har fått flera tråkiga besked denna vecka eller bakslag.. Även saker som släckt förhoppningar. Men jag kämpar på, löser det jag kan men blivit rätt mycket samtal idag, telefonköer och mailande!

Nåja det var det. Ska även berätta om mina nätter, vilka hemska drömmar jag har! Kan bero på medecin eller att de händer så mycket i mitt liv!
Men jag drömmer ofta att jag går o sover och drömmer i drömmen och vaknar.. Fast jag bara vaknar i drömmen och sen vaknar jag på riktigt och blir förvånad för ja vakna ju nyss?

Sen drömmer jag mycket om hus, som jag är i och hittar helt plötsligt ett rum ingen visste fanns.. som leder till ett till rum, ett till och ett till som att de aldrig tar slut.. Men sen kommer de alltid ett rum där man känner rysningar och obehag då man öppnar dörren dit.. Fullt av gamla dammiga böcker och massa spindelnät mm.. Känns spökigt och man vill inte in dit.. Eller så brinner de i sista rummet eller är fullt av vatten.

Och drömmer ofta att jag är i skogen och ser stora älgar med enorma horn, så hjärtat börjar pumpa bara jag får syn på dom.. Sen jagar dom mig och är helt tokiga =/

kan även öppna ögonen och se syner/hallucinera och inte veta om ja e vaken eller ännu sover.. Och vaknar var tredje timma ungefär =/ Så även fast jag sover mycket eller är länge i sängen betyder det inte bra sömn ändå!

Nåja nu över till annat! Jag har nu klarat 5 (FEM!!) DYGN helt utan snus nu! Men kan ju erkänna att man saknar snusen efter varje gång man ätit.. Idag kom pappa hit med en ny kattlåda till kissarna, den tyckte dom om :) Var inge fel på den dom hade men den var bara lånad, så TACK pappa!

Imorgon har jag en spekulant på lägenheten.. Eventuellt två. Skulle vara skönt att bli av med den, dock med blandade känslor såklart, inget kul att ta bort ett hem med så många minnen, så de känns ju självklart i hjärtat.

Och sen har man ju det där i bakhuvudet hela tiden att jag "Skulle"... Jag skulle vara gravid i v.37 nu och ligga på BB om 3veckor ungefär.. Men tyvärr blev det inte så :(
Sen så skulle Milton fylla ETT år nästa söndag! Förevigt saknade förevigt älskade! <3

Sådär nu har jag lättat på mitt hjärta!
Ha en trevlig kväll, själv äter jag cheez cruncherz och dricker läsk medan Gladiatorerna är min "underhållning".

 
 
Sara

Sara

27 januari 2013 19:32

Du är så himla stark gumman, även om vi bara har träffats en gång så vet jag att du klarar detta. Finns här för dig dygnet runt om du skulle vilja prata med någon utomstående. jag kan inte lova att jag kommer kunna förstå men jag kan lova att försöka få dig att må bättre iallafall en liten stund. Kram Sara (från risön)

http://www.nattstad.se/TheBlackAngel

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 9 juni 2014 21:53

Till min dotter är helt obeskrlivlig, hon är det bästa som finns! Och Tommy såklart, min blivande make! ;) Jag har haft en toppenhelg med mina fina och svärisarna i skärgården, med sol, båt, fiske, grillat och mys. Jag kollar brevlådan varje ...

Av Sandra - 27 maj 2014 19:54

Har helt glömt bort min blogg nästan.. Finns inte mycket tid för att blogga då man har fullt upp för det mesta.. Kimberly växer så det knakar och utvecklas för fullt. Hon är en glad "jollerbaby" som nu är 3månader! Förra tisdsgen fick hon vaccine...

Av Sandra - 19 mars 2014 21:40

Imorgon blir vår Kimby en månad! Så himla fort tiden går! Och hon växer så det knakar, dock ännu under 4kg 3950 gram igår på vägningen och nu har hon passerat 50cm! Hon var 52cm igår.. Så hon har vuxit 4cm i längd (1cm/v i snitt då) Vi var ju på ...

Av Sandra - 14 mars 2014 10:35

Eller kan de vara så att naglarna är hårdare och växer fortare nu då jag ammar? Har klippt ner dom helt och hållet 4ggr nu på 3veckor! Är dags nu igen.. Och de låter stenhårda då jag knipsar dom! Jag som alltid försökt spara och klipper aldrig naglar...

Av Sandra - 8 mars 2014 21:01

Det känns så ofattbart allt! Jag har nu mitt efterlängtade barn här i min famn! Vilken resa det varit att ta sig hit.. 2bebisar har vi bakom oss, jag kan titta på henne och tänka på Milton rätt ofta, hennes storebror och se likheter och det känns ofa...

Presentation


23år och har ett änglabarn i himlen som bara fick vara 2dagar i denna värld, och ett som gick bort i magen, Saknaden är obeskrivlig efter er! Kommer skriva av mig här på bloggen om att resa sig igen, gå vidare och kämpa med ett hjärta fullt av sorg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna! :)


Ovido - Quiz & Flashcards